وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی گارانتی گوشی های شیائومی

انتشار ۱۴۰۰/۸/۸ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۵ ۱۶:۱۸ . ۱۱۰۷۰ بازدید

گارانتی گوشی شیائومیاز موضوعات . دغدغه های همیشگی و مهم کاربران این برند محبوب است. اگر شما هم یکی از کاربران گوشی های شیائومی هستید و یا علاقه مند به کسب اطلاعات لازم در زمینه  گارانتی گوشی شیائومی هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مطلب تمامی مطالب مربوط به گارانتی گوشی شیائومی را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. یکی از اقدامات مهم برای خرید گوشی هوشمند گارانتی داشتن گوشی می باشد. در خبر های قبلی گارانتی گوشی سامسونگ را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم . در این نوشته قصد داریم گارانتی گوشی های شیائومی  را مورد بررسی قرار بدهیم.

 

بررسی گارانتی گوشی های شیائومی

 

چگونه از صحت گارانتی گوشی های شیائومی مطلع شویم؟

شما به عنوان کاربر گوشی های شیائومی به راحتی می توانید در هنگام خرید گوشی های شیائومی به منظور استعلام اصالت گوشی خود از سامانه همتا از قانونی بودن و صحت گارانتی گوشی ای که خریداری کرده اید مطلع شوید.

توجه داشته باشید که برای دریافت و ارائه خدمات گارانتی گوشی شیائومی شما باید کارت گارانتی آن را داشته باشید. زمان شروع گارانتی گوشی بر روی کارت گارانتی آن درج شده است. این زمان از لحظه فعالسازی دستگاه شما قبل از تاریخ روی کارت محاسبه می گردد. اگر شما کارت گارانتی گوشی شیائومی را ندارید لازم است برای  اطلاع از تاریخ شروع گارانتی با واحد گارانتی تماس بگیرید. تمامی گوشی های شیائومی که از طریق شرکت های معتبر و دارای مجوز وازدات گوشی های هوشمند به صورت مستقیم وارد می شوند دارای 18 ماه گارانتی و 36 ماه خدمات پس از فروش هستند. بنابراین گوشی های شیائومی موجود در بازار که به صورت قانونی وارد می شوند نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای برای رجیستری و فعالسازی ندارند. شما باید دقت کنید که جعبه گوشی برای ارائه گارانتی آن لازم است. قبل از خرید گوشی از سالم بودن جعبه ی گوشی اطمینان حاصل نمائید. درصورت مخدوش بودن سریال جعبه دستگاه و تطابق نداشتن سریال دستگاه و جعبه گوشی، گوشی شما از شرایط گارانتی خارج می گردد.برای خرید گوشی به مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی معتبر مراجعه کنید.

 

چگونه از صحت گارانتی گوشی های شیائومی مطلع شویم؟

 

خدمات گارانتی گوشی های شیائومی:

  1. اگر گوشی شما درهفته اولی که آن را خریداری کرده اید دچار هرگونه مشکل سخت افزاری شد در صورت اثبات این مشکل در هفته اول شما می توانید این گوشی را با یک گوشی سالم تعویض کنید.
  2. درصورت بروز هر گونه مشکلی برای گوشی شیائومی زمان تقریبی برای بررسی فنی و تعمیر محصول شما مشخص می گردد. اگر مشکل دستگاه شما که شامل گارانتی است در طی این مدت زمان مشخص شده رفع نگردد مدت زمان گارانتی دستگاه شما بیشتر در نظر گرفته می شود.

شرایط گارانتی گوشی شیائومی

  1. توجه داشته باشید که هرگونه دست کاری گوشی و تعمیر آن توسط افراد غیر متخصص باعث خارج شدن گوشی از شرایط گارانتی می شود.
  2. هرگونه زنگ زدگی، ضربه به گوشی و شکستن آن ، نفوذ مایعات و نوسانات برق گوشی شیائومی خریداری شده ی شما را از شرایط گارانتی خارج می کند.
  3. رنگ پریدگی و خط و خش  عمیق و خراشیدگی های روی بدنه گوشی شما به هیچ عنوان شامل گارانتی نمی شود.

چه شرایطی باعث ابطال گارانتی گوشی شیائومی می شود؟

  1. تمام شدن مدت زمان گارانتی گوشی
  2. مخدوش بودن شماره سریال روی کارت یا برچسب گارانتی گوشی
  3. نصب نرم افزارهای متفرقه و روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل گوشی شیائومی
  4. هرگونه آسیب در اثر ضربه یا نفوذ مایعات و نوسانات برق
  5. ویروسی شدن گوشی شیائومی و انجام تنظیمات اشتباه بر روی آن

 

چه شرایطی باعث ابطال گارانتی گوشی شیائومی می شود؟

 

نکات مهم درباره گارانتی گوشی شیائومی

توجه داشته باشید که یکی از نکات بسیار مهم که باید در زمان خرید گوشی‌ شیائومی در نظر داشته باشید به جز مدل و امکانات آن موضوع گارانتی گوشی است. گارانتی گوشی شیائومی در واقع نوعی تضمین برای رفع تمام مشکلاتی است که در زمان تولید ممکن است برای تلفن همراه پیش آمده باشد. این مشکلات تنها مربوط به بخش تولید گوشی هاست و  شما در آن‌ها دخیل نبوده‌اید. گارانتی گوشی شیائومی به شما این اطمینان را می دهد که گوشی فروخته شده بدون هیچ آسیبی به دست شما برسد. 

چرا گارانتی گوشی شیائومی برای شما لازم است؟

پیشنهاد ما به شما خریداران و کاربران عزیز برند شیائومی این است که گوشی شیائومی را همراه با گارانتی خریداری کنید. جواب این سوال را که چرا باید گوشی شیائومی را به صورت گارانتی دار بخریم؟ در ادامه خواهیم داد. در بازار، گوشی‌های بدون گارانتی چند صد هزار تومان از گوشی‌های گارانتی دار ارزان‌تر هستند. توجه داشته باشید که گارانتی گوشی شیائومی معایب و مشکلاتی را تحت پوشش قرار می‌دهد که شما زمان خرید گوشی نمی‌توانید آن‌ها را تشخیص دهید. از جمله این موارد میتوان به آنتن دهی بد، مشکلات مربوط به صفحه نمایش، صدا و … را نام برد. هزینه‌ی تعمیر هر کدام از این مشکلات در صورت وجود بسیار بیشتر از هزینه‌ای است که شما برای گارانتی معتبر گوشی های شیائومی باید پرداخت کنید. بنابراین با خرید گوشی گارانتی دار، در واقع دارید گوشی خود را بیمه می‌کنید. همچنین در صورت بروز این مشکلات، می توانید بدون هیچ هزینه‌ای آن را تعمیر کنید.

 

چرا گارانتی گوشی شیائومی برای شما لازم است؟

 

گارانتی گوشی شیائومی در ایران

در مورد گارانتی گوشی شیائومی در ایران باید گفت که خوشبختانه نمایندگی‌های شیائومی در سراسر ایران وجود دارند. این نمایندگی ها خدمات بسیار مناسب و ارزشمندی را به مشتریان ارائه می‌دهند. این خدمات شامل: خدمات پس از فروش و تعهدات مربوط به گارانتی و عرضه‌ی تمام مدل‌های این برند با بهترین قیمت است. اگر شما هم قصد خرید گوشی شیائومی را در ایران دارید، پیشنهاد می‌کنیم این کار را از طریق یکی از نمایندگی‌های رسمی این برند در ایران انجام دهید. در این صورت به طیف وسیعی از مدل‌ها دسترسی پیدا می کنید و نگران مشکلات مربوط به رجیستری یا استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز نخواهید بود.

گارانتی گوشی شیائومی در ایران چگونه است؟

گارانتی گوشی شیائومی نسبت به دیگر گوشی ها اندکی متفاوت است. با توجه به خدماتی که در چند وقت اخیر این کمپانی ارائه داده است، شما می توانید این برند را متمایز از دیگر شرکت ها بدانید. با واردن شدن برند شیائومی به بازار گوشی های هوشمند و مشاهده ی خدمات پس از فروش گوشی شیائومی از نظر سخت افزاری و قیمت آن، این گوشی ها به عنوان پرفروش ترین گوشی های هوشمند سال 2021 را کسب کرده اند. در واقع خدماتی که این کمپانی برای گارانتی ارائه داده است با توجه به قیمت آن بسیار قابل توجه و مناسب می باشد.

 

گارانتی گوشی شیائومی در ایران چگونه است؟

 

چگونه می توانیم از گارانتی گوشی شیائومی در ایران استفاده کنیم؟

شما برای استفاده از گارانتی گوشی شیائومی باید یک سری مدارک را همراه خود داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید. از جمله این مدارک می توان به جعبه ی گوشی اشاره کرد که بر روی آن کارت گارانتی وجود دارد. در واقع این کارت گارانتی اطلاعات اولیه ی موجود را به تعمیر کار می دهد در نتیجه از ویژگی ها و عوامل ضروری برای تعمیر گوشی شما محسوب می شود. اگر شما کارت گارانتی گوشی را گم کرده باشید و یا گارانتی در دسترس شما نباشد می توانید با واحد پشتیبانی گارانتی موبایل شیائومی تماس بگیرید و اطلاعات درج شده را دریافت کنید. پیشنهاد می کنیم برای برطرف شدن سریع مشکل خود این مدارک را نگه دارید و در هنگام نیاز از آنها استفاده کنید.

گارانتی گوشی شیائومی بدون پرداخت هزینه

خدمات گارانتی گوشی، بدون پرداخت هزینه است. یعنی شما به عنوان خریدار گوشی شیائومی بدون پرداخت هیچ هزینه ای گوشی خود را گارانتی می کنید. این نکته مهم به عنوان ویژگی ای است که این گوشی را از گوشیهای دیگر موجود در بازار متمایز می کند. 

 

گارانتی گوشی شیائومی بدون پرداخت هزینه

 

همه چیز درباره گارانتی گوشی شیائومی 

توجه داشته باشید زمانی که گوشی شما فعال سازی می شود، به صورت مستقیم و خودکار تا 18 ماه گارانتی می شود. همچنین 36 ماه خدمات پس از فروش به شما به عنوان مشتری ارائه خواهد شد. توصیه ما به شما این است که قبل از خرید گوشی به جعبه آن توجه ویژه داشته باشید. ممکن است سریال جعبه ی دستگاه شما مخدوش شده باشد و یا با سریال دستگاه تطابق نداشته باشد. در این صورت شما به عنوان خریدار شرایط استفاده از گارانتی گوشی خود را نخواهید داشت. همچنین وجود کد QR این امکان را به شما می دهد که مشخصات محصول خود را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. لیبل QR حتما باید بر روی دستگاه شما درج شده باشد. اگر تلفن همراه شما شامل گارانتی نشود میتوانید از خدمات پس از فروش شیائومی بهره مند شوید.

در چه صورتی نمی توانید از گارانتی گوشی شیائومی استفاده کنید؟

توجه داشته باشید که شما به عنوان مشتری باید در زمان تحویل گوشی و یا به وجود آمدن مشکل در هنگام تحویل آن توجه لازم را داشته باشید. بنابراین اگر در هنگام تحویل گوشی مشکلی را در قسمت گارانتی آن دیدید حتما باید به شعبه های نمایندگی شیائومی مراجعه کنید و مشکل پیش آمده را اطلاع دهید.  اگر با روزهای تعطیل مواجه شدید می توانید از طریق ایمیل دادن یا راه های ارتباطی دیگر تا 7 روز به شرکت Xiaomi گزارش مشکل گوشی خود را بدهید.

 

در چه صورتی نمی توانید از گارانتی گوشی شیائومی استفاده کنید؟

 

چه مواردی شامل گارانتی گوشی شیائومی نمی شوند؟

رنگ پریدگی گوشی، خط و خش های عمیق و خراشیده شدن گوشی، زنگ زدگی و قرار گرفتن گوشی درمعرض رطوبت ، نفوذ مایعات و نوسانات برق شامل گارانتی گوشی شیائومی نمی شوند . توجه داشته باشید که اگر هر کدام از این عوامل به دلیل درست استفاده نکردن از گوشی توسط شما به عنوان کاربر به وجود آمده باشد شامل گارانتی نخواهد شد. اگر گوشی شما که مرجوع می شود توسط کارشناسان شرکت شیائومی بررسی شود و اگر اشکال به وجود آمده در آن از کاربر باشد و شما به عنوان کاربر از گوشی درست استفاده نکرده باشید، این مسئله به طور کامل قابل تشخیص است. در نتیجه شما نمی توانید از گارانتی گوشی شیائومی استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از شارژر نامرغوب ظرفیت باتری را کاهش می دهد و ممکن است باتری شما باد کند و در این صورت دیگر نمی توانید از ظرفیت میلی آمپری گوشی خود استفاده کنید. زمانی که گوشی شما، به مرکز و نماینگی گوشی شیائومی می رسد هزینه های مربوط به آن به عهده ی مشتری است اما تعمیرات لازم بر روی گوشی شما با توجه به زمان گارانتی بر عهده ی شرکت شیائومی خواهد بود.

ویژگی های گارانتی گوشی شیائومی

هدف اصلی برند شیائومی ارائه ی خدمات مناسب و رایگان به شما کاربران عزیز می باشد. این شرکت در این زمینه حاضر شده است تا کالای مورد نظر را استرداد کرده و یا حتی آن را تعویض نمایید. اگر شما به عنوان خریدار پس از تحویل گرفتن گوشی از خرید خود منصرف شدید با توجه به آک بند بودن جعبه آن می توانید گوشی را باز پس گردانید. در صورتی که جعبه ی آک بند شده گوشی شما باز شده باشد شرکت دیگر آن محصول را پس نخواهد گرفت. قبل از بازکردن جعبه به اطلاعاتی که روی آن درج شده است توجه نمائید. ممکن است محصول مورد نظر مغایر با درخواست های شما باشد. بنابراین توصیه ما به شما این است که رنگ محصول و مدل را حتما مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که قوانین و مقرارتی که کمپانی شیائومی برای محصول خود ارائه می دهد کاملا" مطابق با قوانین تجارت الکترونیک، قوانین جمهوری اسلامی و حمایت از حقوق مصرف کننده است. حفاظت از اطلاعات و حفظ حریم خصوصی کاربر و هویت شخصی افراد برای شرکت شیائومی بسیار مهم است. اگر این اطلاعات وارد سیستم شوند قابل بررسی و سو استفاده قرار نمی گیرد. در صورت موافقت نمودن ارسال خبرها و تحقیقات، شرکت از شما برای ارسال پیام ها اجازه گرفته و بهترین خبرها را به شما ارائه می دهد تا بتوانید از جدیدترین امکانات استفاده کرده و مطلع شوید.

 

ویژگی های گارانتی گوشی شیائومی

 

توصیه های به کاربران برای استفاده از گارانتی گوشی شیائومی

زمانی که شما گوشی خود را تحویل می گیرید باید پک کاملی از گوشی به شما بازگردد. این بدان معنی است که باید بارکد ها سالم باشند و برچسب شیائومی شاپ بر روی آن قرار گرفته باشد. در صورتی که برچسب و بارکد مخدوش شده باشد شما به هیچ عنوان نباید بسته ی خود را تحویل بگیرد. برای نصب دوربین ها و دیوایس ها بهتر است گوشی های شیائومی موردنظر خود را در نمایندگی های معتبر آن آپدیت کنید تا به مشکلی بر نخورید. در بعضی از موارد با آپدیت کردن دوربین گوشی می بینید که تنظیمات موبایل شما به هم ریخته است و یا گوشی هوشمند شما به طور کل از کار می افتد. 

گارانتی گوشی های پرطرفدار شیائومی

در این مقاله تمامی نکات لازم درباره گارانتی گوشی شیائومی را برای شما کاربران این برند از بهترین گوشی های هوشمند را برای شما عزیزان ارائه کردیم. جالب است بدانید بهترین گوشی های ارزان 2021 امروزه برند های بزرگ چون سامسونگ ، شیائومی ، هوآوی هستند. با توجه به سهولت در خدمات دهی برای کاربران برند شیائومی، امروزه گوشی های هوشمند شیائومی با دارا بودن گارانتی مناسب از پرطرفدار ترین گوشی های هوشمند در بازار موبایل ایران می باشند. اگر شما هم تجربه خرید و استفاده از  گوشی شیائومی و گارانتی گوشی شیائومی را دارید این تجربه را با ما و دیگر کاربران عزیز به اشتراک بگذارید. بی صبرانه منتظر نظرات و کامنت های شما هستیم. آیا می دانید معرفی بهترین نمایندگی معتبر گارانتی گوشی های آیفون و اپل در ایران کجاست؟

 

تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. Ice***@gmail.com

    ایا ابخوردگی قسمنت بیرونی سوکت شارژ باعث ابطال گارانتی میشود؟

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست