وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

ایرانسل 14 ساله شد!

انتشار ۱۳۹۹/۷/۳۰ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۵ ۱۵:۲۷ . ۱۵۸۶ بازدید

دومین اپراتور ایران که همه آن را می‌شناسید ایرانسل است. ایرانسل امسال 14 ساله شد و به همین مناسبت این شرکت هدایای ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته که در ادامه مطلب به بررسی آنها می‌پردازیم. ایرانسل اپراتور بسیار پرتلاشی است که موفق به کسب عنوان " برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور " در 6 سال متوالی شده است. ایرانسل اولین اپراتور کشور بود که اینترنت نسل چهارم (4G) را در کشور عرضه کرد. همچنین ایرانسل به دلیل پوشش مناسب اینترنت همراه و سرویس های دیگر عنوان " بزرگترین اپراتور دیتای ایران " را کسب کرده است. 

 

مرکز خدمات ایرانسل

 

برخی از مزایای ایرانسل 

از مزایای ایرانسل می‌توان به پوشش‌دهی گسترده و مناسب، مدیریت آسان حساب، طرح های تشویقی، برنامه های کاربردی ایرانسل و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین مزایای ایرانسل این است که مدیریت حساب بسیار آسان است. نرم افزار ایرانسل من، این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی حساب خودتان را مدیریت کنید؛ بسته های جدید بخرید و یا با پشتیبانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید. یکی دیگر از امکانات ایرانسل تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی است. شما با انجام مراحل معینی می‌توانید سیم کارت اعتباری خود را به سیم‌کارت دائمی تبدیل کنید. همچنین ایرانسل سرویس هایی مخصوص کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد مانند سیم‌کارت کودکان و نوجوانان که این سیم‌کارت ها شرایط ویژه و خاصی دارند که والدین می‌توانند قابلیت های آن‌ را کنترل کنند. 

پوشش‌دهی ایرانسل

ایرانسل دارای منطقه پوشش گسترده ای است که البته هنوز جای پیشرفت دارد. اینترنت همراه ایرانسل شامل نسل دوم و و سوم و چهارم به علاوه اینترنت 4.5G است.ایرانسل ارائه دهنده اینترنت ثابت خانگی (TD-LTE) نیز است که شامل اینترنت نسل چهارم و 4.5G می‌باشد. شاید هنوز مناطقی در کشور وجود داشته باشد که تحت پوشش ایرانسل نباشند مانند برخی روستاها، به همین منظور توصیه ما این است که قبل از خرید سیم‌کارت ایرانسل از پوشش‌دهی آن در منطقه مد نظرتان اطمینان حاصل فرمایید. برای این‌ کار کافی است به سایت ایرانسل مراجعه کرده مناطق تحت پوشش را چک کنید همچنین برای مقایسه خدمات اپراتور ها در مناطق مختلف کشور می‌توانید از سایت نت‌سنج پلاس که زیر نظر وزارت ارتباطات است، استفاده کنید. 

برنامه های کاربردی ایرانسل 

از جمله برنامه های کاربری ایرانسل می‌توان به اپلیکیشن ایرانسل من، تلویزیون اینترنتی لنز، اپلیکیشن دانا و دانا پلاس، اپلیکیشن چارخونه، برنامه بازیک و اپلیکیشن نسیم اشاره کرد.

اپلیکیشن ایرانسل من، این امکان را به شما می‌دهد تا حساب کاربری خودتان و شارژ و بسته های فعال سیم‌کارت تان را به آسانی مدیریت کنید. طبق گزارش ها برنامه ایرانسل من انون دومین برنامه محبوب بین ایرانی هاست. اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز، همانطور که از نامش پیدا است این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت زنده برنامه های تلویزیونی را دنبال کنید؛ علاوه بر آن می‌توانید از برنامه های آرشیوی استفاده کنید یا حتی برنامه مورد علاقه تان را ضبط کنید. اپلیکیشن دانا ارائه دهنده انواع محتواهای آموزشی است. علاوه بر این شما می‌توانید میزان یادگیری خودتان را با آزمون های این برنامه بسنجید و گواهینامه معتبر دریافت کنید. برنامه دانا پلاس مخصوص آموزش آنلاین و جلسات کاری و وبینارها طراحی شده که شما می‌توانید با استفاده از این برنامه جلسات خودتان را به صورت آنلاین برگزار کنید. در برنامه چارخونه شما به انواع برنامه های به روز، موسیقی های جذاب، کتاب های مشهور و فیلم های برگزیده را دانلود کنید. نرم افزار بازیک نیز مخصوص دانلود انواع بازی است که البته همه بازی ها رایگان نیستند و برای برخی از آن‌ها باید مبلغی را پرداخت کنید. اپلیکیشن نسیم دارای محتواهای مذهبی مختلف است که شامل قرآن، ادعیه و احادیث می‌باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره اپلیکیشن های کاربردی ایرانسل مقاله مای رند در اینباره را مطالعه کنید.

اپلیکیشن های کاربردی ایرانسل

هر آنچه درباره اپلیکیشن های ایرانسل نیاز دارید.

 

شارژ ایرانسل

 

فرصت‌های شغلی در ایرانسل

یکی از طرح های جالب ایرانسل برگزاری دوره های کار‌‌آموزی است. شما با مراجعه به سایت ایرانسل می توانید درخواست حضور در دوره کارآموزی را بدهید سپس رزومه و سوابق تحصیلی شما بررسی می‌شود. اگر شما شایستگی های لازم را داشته باشید می‌توانید بعد از  ارزیابی نهایی استخدام شوید. البته دوره های متفاوتی وجود دارد که شما بر اساس علاقه و توانایی هایتان در دوره مرتبط شرکت خواهید کرد. اگر هم نیاز به دوره های کارآموزی نداشته باشید صرفا با فرستادن رزومه و اطلاعات مورد نیاز شایستگی شما بررسی خواهد شد و ممکن است در ایرانسل استخدام شوید. ایرانسل برای استخدام کارمندان خود، چهار رفتار حیاتی از شما می‌خواهد: اقدام فوری، مشارکت فعالانه، صراحت و رک گویی و پاسخگویی کامل. البته این چهار رفتار در هر  سازمانی نیاز است. در ادامه شما هنگامی که زومه خودتان را برای شرکت می‌فرستید ، بعد از بررسی های اولیه شما دعوت به مصاحبه می‌شوید. شما باید در دو مصاحبه شرکت کنید، مصاحبه اول ، ارزیابی تخصصی با حضور مدیر است و مصاحبه دوم، ارزیابی رفتاری شما است که توسط تیم استخدام انجام می‌شود. بعد از قبولی در دو مصاحبه، مدارک لازم از شما جمع آوری می‌شود. سپس در جلسه ای حقوق و مزایای شما به شما گفته خواهد شد و در صورت قبولی شما قادر به حضور در شرکت می‌شوید. در حضور اولیه شما با منابع انسانی  محیط کارتان در شرکت ایرانسل آشنا خواهید شد. 

یکی دیگر از راه های همکاری با شرکت ایرانسل ارسال مقاله یا پایان نامه مربوط به این شرکت است. اگر شما مقاله ای نوشته اید و دانش و روش های جدیدی در آن ارائه داده اید که مربوط به ایرانسل است، می‌توانید آن را از طریق سایت ایرانسل برای این شرکت ارسال نمایید. موضوعاتی که ایرانسل درباره آنها مقاله قبول میکند عبارت اند از: حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک، ارتباط با مشتریان، دیجیتال، شبکه و منابع انسانی. برای انجام همه مراحل ذکر شده فقط کافی است به سایت ایرانسل مراجعه نمایید. 

 

خرید سیم کارت ایرانسل

 

تبدیل سیم‌کارت اعتباری ایرانسل به دائمی

ممکن است که دیگر نخواهید که مدام سیم‌کارت تان را شارژ کنید. برای این کار کافی است سیم‌کارت اعتباری خود را به سیم‌کارت دائمی تبدیل کنید. در سیم‌کارت های دائمی به جای شارژ کردن سیم‌کارت،  هر دو ماه یکبار  صورت‌حسابی برایتان ارسال می‌شود. توجه داشته باشید که نیاز به دریافت سیم‌کارت جدید ندارید و صرفا با شماره‌گیری کد مربوطه و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، میتوانید مراحل تبدیل را انجام دهید. چنانچه سیم‌کارت اعتباری خود را  به دائمی تبدیل کنید، شارژ شگفت انگیز و همه بسته های اصلی (همه بسته‌ها به غیر از بسته‌های رومینگ، طرح‌های تشویقی، بوم، بوم+، بسته‌های ونتوس و بسته‌های چندکاربره اینترنت همراه) به حساب سیم‌کارت دائمی شما منتقل خواهد شد. همچنین بسته هایی که تاریخ مصرف دارند بعد از تبدیل به دائمی، فقط در ساعات 2 تا 8 بامداد قابل استفاده خواهند بود.

چندین راه برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی وجود دارد که شامل مراجعه به سایت ایرانسل، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، شماره گیری کد #۷۰* یا #۹*۱*۵۵۵* و مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی ایرانسل می‌شود.هزینه پایه تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی 50 هزار تومان است که البته ممکن است برای شما تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده باشد. بعد از انجام مراحل مورد نظر حتما مطمئن شوید که مراحل را کامل انجام داده اید.توجه داشته باشید که ارائه کد‌پستی صحیح ضروری است و  فرایند تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی 24 ساعت طول می‌کشد. 

خرید انواع سیم‌کارت های ایرانسل 

سیم کارت ایرانسل مد نظر خودتان را در مای‌ رند بیابید.

سرویس های اینترنت ایرانسل

علاوه بر اینترنت همراه، ایرانسل اینترنت های ثابت و خانگی و سرویس های دیگری نیز ارائه می‌دهد. اگر عادت دارید که همزمان چند نفره از اینترنت استفاده کنید ایرانسل سرویسی به اسم اینترنت چندکاربره برای شما در نظر گرفته است. با این سرویس حتی اگر چند نفر از اینترنت استفاده کنند سرعت اینترنت کاهش نمی‌یابد. جالب تر اینکه شما می‌توانید افراد مجاز به استفاده از اینترنت چندکاربره را خودتان تعیین کنید و بعدا می‌توانید افراد مجاز (زیر شاخه ها) را حذف کنید. ایرانسل برای اینترنت خانگی و ثابت نیز خدماتی دارد. شما علاوه بر خرید بسته های اینترنتی ثابت، حتی می‌توانید از طریق سایت ایرانسل مودم مد نظر خودتان را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر خدمات اینترنتی شرکت ایرانسل به سایت ایرانسل مراجعه نمایید.

 

مودم ایرانسل

 

14 سالگی ایرانسل

ایرانسل در تاریخ 29 مهر 1385 به طور رسمی شروع به فعالیت کرد. ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است. همزمان با 14 سالگی ایرانسل مراسمی جهت قدردانی از تمامی کارکنان و مشتریان خود برگزار کرد. با توجه به محدودیت های کرونایی، این مراسم به صورت آنلاین از طریق دو اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز  و برنامه دانا پلاس با حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیر عامل شرکت ایرانسل برگزار شد. مدیرعامل ایرانسل در سخنرانی خود از آخرین دستاوردها و موفقیت های ایرانسل صحبت کرد. ایرانسل هم اکنون اولین و تنها اپراتور ارائه دهنده اینترنت نسل پنجم است .

هدیه های ویژه ایرانسل به مناسبت 14 سالگی

به مناسبت 14 سالگی ایرانسل، این شرکت هدایای ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته. از بامداد سه شنبه 29 مهر 1399 استفاده از برنامه تلویزیون اینترنتی لنز به مدت یک هفته برای تمامی مشترکین ایرانسل رایگان خواهد بود. همچنین از همین تاریخ به مدت یک ماه استفاده از برنامه دانا پلاس برای استفاده از خدمات آموزش آنلاین برای تمامی مشترکین ایرانسل رایگان خواهد بود. در کنار این هدیه های ویژه، ایرانسل به مدت 24 ساعت از بامداد 29 مهر 1399  امکان استفاده از قسمت های موسیقی و فیلم چارخونه را به صورت رایگان برای کاربران خود قرارداد و در قسمت کتاب صوتی نیز به همین مدت 50 درصد تخفیف اعمال کرد.

 

اینترنت ایرانسل

 

نتیجه گیری

ایرانسل اکنون در جایگاه خوبی در بین مردم قرار دارد. مقایسه اپراتور ها در خدمات مختلف شاید کار آسانی نباشد اما به طور تقریبی می‌توان گفت که ایرانسل بسته های اینترنتی ارزان تری نسبت به اپراتور های دیگر  ارائه می‌دهد. 

شما چه تجربه ای از خدمات ایرانسل دارید؟

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست