وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

استعلام تعداد خطوط به نام مشترکان از طریق پیامک نیز ممکن شد

انتشار ۱۳۹۸/۷/۳۰ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۲/۱۷ ۱۰:۲۲ . ۳۸۷۲۵ بازدید

تا پیش از این افراد بخاطر جرائمی که با سیم کارت هایی که به نام آن هاست، به وقوع می پیوست پایشان به دادگاه کشیده می شد و به هر حال با پرونده ای روبرو بودند که در برخی مواقع چندین شاکی خصوصی داشت. حل چنین پرونده هایی بدون مشکل و دردسر، کار ساده ای نیست. همین مسئله موجب شد تا وزارت ارتباطات و مشخصا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سامانه ای را راه اندازی کند که با استفاده از آن افراد به راحتی تعداد سیم کارت هایی که به نامشان در شبکه ملی به ثبت رسیده مشاهده کنند و در صورتی که تعداد ثبت شده بیش از مقدار بود و فردی به هر شکل هویت آن ها را جعل نموده، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی قضایی، نسبت به تعیین تکلیف این سیم کارت ها اقدامات لازم را به عمل آوردند.

این سازمان وب سایت mobilecount.cra.ir را به عنوان مرجع این موضوع معرفی کرد. افراد با داشتن کد ملی و وارد کردن آن در وبسایت مورد نظر، از تعداد سیم کارت هایی که به نام کد ملی واردشده هستند آگاه می شوند. اما حالا روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خبر از راه اندازی خطوط پیامکی مربوط به این سامانه را داده است.

سامانه استعلام تعداد خطوط به نام شخص

سامانه پیامکی ویژه اعلام خطوطی که نام مشترک است

به همین خاطر افراد می توانند با وارد کردن کد ملی خود و ارسال آن به صورت پیامکی به سامانه، بدون نیاز به اینترنت و حتی گوشی هوشمند، پاسخ استعلام را دریافت کنند. این در حالی است که امکان مشاهده این اطلاعات از طریق سایت نیز همچنان میسر می باشد. 

حسین فلاح جوشقانی همچنین با اشاره به اینکه امکان استعلام تعداد خطوط از طریق مراجعه به سایت mobilecount.cra.ir وجود دارد ، تاکید کرد: «مشترکان می‌توانند از طریق یک خط تلفن همراه که مطمئن هستند متعلق به خودشان بوده و اطلاعات آنها مانند کد ملی به درستی ثبت شده است ، تعداد خطوط ثبت شده به نام خودشان را استعلام کنند.»

استعلام تعداد سیم کارت های به نام مشترکین


وی افزود: مشترکان تلفن همراه درصورت مشاهده هرگونه مغایرت در تعداد خطوط ثبت شده به نام خودشان برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از خطوط می‌توانند به دفاتر خدمات مشترکان اپراتورها مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی از همه خطوط به نام خود آگاه شده و برای قطع هر یک از سیم‌کارت ها در لحظه اقدام کنند.

اما مسئله مهمی که در این میان وجود دارد این است که اگر می‌خواهید به صورت پیامکی از تعداد خطوطی که به نام خودتان است اطلاع کسب کنید، می بایست از خطی که به نام کد ملی مورد نظرتان هست اقدام به ارسال پیامک به شماره 3000504901 نمایید.

پس از دریافت پیامک توسط سامانه ، خیلی سریع بررسی ها صورت گرفته و کمتر از چند ثانیه، سیستم به شما پاسخ می دهد و سیم کارت تمام اپراتورهایی که بنام شما هست را به نمایش می گذارد.

ویدیو آموزش استعلام تعداد سیم کارت با کد ملی

حالا با این مسائل و امکانات موجود، بهتر است چند وقت یکبار با استفاده از این سامانه، کد ملی خود را ارسال و تعداد سیم کارت هایی که به نامتان هست را وارسی نموده و در صورتی که خط ناشناسی در فهرست وجود دارد به صورت فوری برای قطع و حل مشکل اقدام نماید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 3 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.3
1
2
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. عالی بود

    پاسخ :

    سپاس

  2. امیدوارم ازاین بازتاب های ذهنی و قلبی استفاده کند .

  3. امیدوارم ازاین بازتاب های ذهنی و قلبی استفاده کند .

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست