وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

معرفی ارزان ترین گوشی شرکت اپل آیفون SE2

انتشار ۱۴۰۰/۵/۱۸ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۵ ۱۵:۳۴ . ۹۶۵ بازدید

شرکت بزرگ و محبوب اپل در تولید آیفون SE به فروش بسیار خوبی رسید. این شرکت تمایل دارد خط تولیدآیفون SE2  را گسترش دهد. گوشی iPhone SE2 با قیمت مناسب و امکانات جذاب ، طرفداران بسیاری دارد.امروزه شرکت اپل با توجه به نیاز و علاقه مصرف کنندگان به گوشی SE اقدام به تولید آیفون SE2 کرده است. این گوشی مانند نسخه قدیمی تر خود یکی از بهترین گوشی های ارزان 2021 با امکانات و قابلیت های جذاب است. گوشی آیفون SE2 با قیمت مناسبی که دارد می توانند بهترین انتخاب باشد .شرکت اپل در سال 2020 قصد داشت iPhone SE 2020 را به نام گوشی SE2 به بازار عرضه کند. این وعده با شرایط و مشکلاتی که شرکت اپل با آن روبه رو بود صورت پذیرفت جالب است بدانید جنگ اقتصادی آمریکا با کشور چین و این دوران کرونایی ( کویید19 ) تولید بیشتر محصولات دیجیتال متوقف شده بود و اکثر شرکت ها برای جلوگیری از رکود مراسم های غیر حضوری را انتخاب کردند.

معرفی ارزان ترین گوشی شرکت اپل “ آیفون SE2 ”

 

تولید آیفون SE2و رقابت بین دو غول اقتصادی آمریکا و چین

دولت آمریکا در خصوص سیاست های جدید خود در زمینه گمرکی و کالا های وارداتی به ویژه کشور چین تصمیم دارد خط تولید آیفون را از چینی ها بگیرد. بیشتر تحلیل گرا به این نتیجه رسیدند که دو کشور آمریکا و چین جنگ اقتصادی را در پیش گرفتند.با این سیاست آمریکا خط تولید گوشی اپل تعطیل شد و در کشور هند ایفون XR تحریم شد. با این وجود شرکت اپل ایفون SE را تولید کرد و توانست مشتریان بسیاری را جذب کند.

خرید گوشی پر کاربرد ایفون SE2 می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. گوشی iPhone SE 2020یکی از گوشی های میانرده اپل می باشد. این گوشی امکانات و قابلیت های منحصر به فردی دارد که با قیمت مناسب خود توانسته  مصرف کنندگان بسیاری را جذب کند.

اثرات کرونا بر شرکت های تولید کننده گوشی

بیشتر صنایع تکنولوژی در دنیا در زمان شیوع ویروس کرونا "کووید19 " باعث ایجاد خسارت های زیادی شده است. این اتفاق بیشتر شرکت های تولید کننده را متوقف یا تعطیل کرد. شرکت گوشی اپل در  این ایام کرونایی  روند تولید و جنگیدن با این بیماری منحوس را پیش گرفت. خریدن آیفونSE2 با قیمت مناسب از دیگر تولیدات این شرکت است. شرکت گوشی آیفون با توجه به وعده عرضه گوشی SE2 در سال2020 تصمیم گرفت با توجه به وعده ها و تعهدات خود همچنین این ایام کرونایی را درک کند. و این امر باعث شد گوشی آیفون SE2 به صورت آنلاین به فروش برسد. بسیاری از طرفداران گوشی های اپل و آیفون در این مراسم رونمایی به صورت غیر حضوری " آنلاین" شرکت کردند.

با گسترش بیماری کرونا شرکت اپل طی اطلاعیه ای اعلام کرد برای خرید گوشی آیفون SE  در شرایط کووید19 گوشی را به صورت غیر حضوری انلاین خریداری کنندتا سلامت مردم حفظ شود. این گوشی با قابلیت های منحصر به فردو به صرفه بودن از نظر اقتصادی توانسته  بین مصرف کنندگان محبوب شود.

اثرات کرونا بر شرکت های تولید کننده گوشی

 

بررسی مزایا گوشی آیفون SE2 

جالب است بدانید شرکت اَپل بهترین گوشی نسل دوم خود را به نام آیفون SE  در سال 2021 به بازار عرضه کرد. آیفونSE2 از فناوری Retina IPS بهره گرفته است. این مدل سخت افزاری شبیه به آیفون11 ابعاد این گوشی کوچک است. آیفونSE2 قاب جلوی و پشتی از جنس شیشه همچنین فریم آن از جنس آلمینیوم می باشد. گوشی نسل دوم اَپل از یک نمایشگر 4.7 اینچی بهره گرفت است. وضوح صفحه نمایش این گوشی 1334 در 750 پیکسل است. ظرفیت این گوشی 64 گیگا بایتی و دیگر نیازی به کارت حافظه نیست. گوشی اپل SE2 از بهترین چیستA13 Bionic با معماری ۷nm+ با بهره گرفته است. پردازنده استفاده شده در این گوشی می تواند به باند LTE متصل شود. این گوشی با بلوتوث و وای فای می تواند از سرعت بیشتری بهره گیرد. با سنسور می توان عکی های زیبا و با کیفیتی بگیرید و خاطرت بی نظیرتان را ثبت کنید. ویدیو گرفته شده در آیفونSE2 با 4K ضبظ می شود. همچنین ضبط ویدیو با سرعت240 فریم در ثانیه سرعت فوق العاده ای دارد. این گوشی مناسب کسانی که به نمایشگر کوچک علاقه بسیاری دارند.

بررسی مشخصات کلی آیفون SE2
ابعاد138.4x67.3x7.3 میلی‌متر
سیم کارتسایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
وزن148 گرم
ساختار بدنه

قاب پشت و جلو ساخته شده از شیشه

فریم ساخته شده از آلومینیوم

دارای استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP67

 

ویژگی منحصر به فردمجهز به حس‌گر اثرانگشت , مقاوم در برابر آب
تعداد سیم کارتتک سیم کارت
شیار مجزا برای کارت حافظهندارد

 

بررسی مزایا گوشی آیفون SE2

 

بررسی دوربین گوشی آیفون SE2

جالب است بدانید گوشی آیفون یک گوشی میان رده و جزو بهترین گوشی های ارزان می باشد. در قسمت طراحی شده دوربین اصلی تنها یک دوربین در گوشی آیفون SE وجود دارد. با توجه به این که بیشتر تولیدات شرکت اپل بیشتر از دو دوربین در پشت گوشی تعبیه می شد. گوشی آیفون SE با توجه به امکانات و قابلیت های منحصر به فرد در قسمت دوربین آن توانسته به یکی از گوشی های مناسب تبدیل شود. شرکت آیفون سعی داشت با توجه به ایام کرونایی قیمت مناسب و به صرفه ای برای آیفون SE2 تعیین کند. این شرکت باید شرایط تولید بین بررسی می کرد از آنجای که دوربین و لنز یکی از پر هزینه ترین قسمت های گوی موبایل است. شرکت اپل با حذف کردن دوربین دوم و سوم و قرار دادن تنها یک دوربین در پنل پشت گوشی باعث کاهش هزینه گوشی می شود. همین مسئله باعث شد قیمت گوشی آیفون SE مناسب باشد. این گوشی امکانات و قابلیت های جذاب دارد. کیفیت تصویر در آیفون SE 12 مگا پیکسل و تصویر برداری آن WIDE است. این گوشی با ضرایب دیافرام F.1.8 که برای لنز دوربین آیفون SE2 توان سرعت ویدیو در 2160 پیکسل با سرعت 60 فریم یک گوشی مناسب و مطلوبی می باشد و توانسته طرفداران بسیاری را جذب کند. 

بررسی دوربین آیفون SE2
دوربین‌های پشت گوشی1 ماژول دوربین
رزولوشن عکس12 مگاپیکسل
فلشQuad LED
قابلیت‌های دوربین

دارای لنز از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 12 مگاپیکسل، با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، فناوری فوکوس خودکار (PDAF) و لرزشگیر اپتیکال (OIS)

 

قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)

قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)

قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)

قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

قابلیت عکاسی HDR

 

دوربین سلفی

دارای لنز با رزولوشن 7 مگاپیکسل با دریچه‌ی دیافراگم f/2.2

 

فیلمبرداری: رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)

 

 

بررسی دوربین گوشی آیفون SE2

 

بررسی حسگر گوشی آیفون SE2

شما  با خرید گوشی آیفون با قیمت ارزان و مناسب می توانید از یک دوربین با کیفیت در زمان عکاسی استفاده کنید. شرکت آیفون با توجه به نیاز مشتریان از یک حسگر جدید و پر کاربرد در گوشی آیفون SE2 استفاده کرد. جالب است بدانید حسگر جدید جایگرزین دوربین دوم و سوم شده است. این حسگر برای ثبت تصاویر پرتره انتخاب خوبی می باشد. استفاده از یک حسگر به جای دوربین دوم  هزینه گوشی را کاهش می دهد ، شرکت اپل برای قیمت مناسب این گوشی در ایام کرونایی اقدام به جایگزین دوربین دوم با استفاده از حسگر کرد. آیفون SE

از حسگر جدید Monocular Depth Sensingبهره گرفت. دوربین اصلی گوشی آیفون SE  قابلیت دارد ویدیو های را با کیفیت 720 مگا پیکسل با سرعت 240 فریم بگیرد. دوربین جلویی آیفون کیفیت 7 مگا پیکسل قابل توجه می باشد. همچنین گشودگی دیافراگم این گوشی F,2.2 است. یکی از جالب ترین مزایا دوربین جلو می توان به تشخیص چهره اشاره کرد.

شعار گوشی آیفون SE2

شرکت آیفون با شعار " لبخند بزنید شما در پرتره هستید " به معرفی امکانات و قابلیت های جذاب گوشی آیفون SE2 اشاره کرد. گوشی اپل SE با یک پردازنده خوب از نوع A13 Bionic امکان ایجاد پردازش بالا و حالت پرتره تصاویر در گوشی های اپل SEمی شود. خرید گوشی آیفون یک انتخاب عالی برای طرفداران عکاسی با کیفیت می باشد. دوربین سلفی گوش آیفون امکان گرفتن تصاویر فوق العاده ای دارد. پردازندهA13 Bionic باعث ثبت کردن تصاویر با کیفیت پرتره شده است.آیا می دانستیذ دوربین جلو اپل SE قابلیت حالت افکت بلوری دارد و می توان عکی های جذابی گرفت. این قابلیت باعث می شود عکس های با حالت های زیبایی بگیرید. حالت بلوری در دوربین جلو و پشت طراحی شده است و باعث ثبت تصاویر فوق العاده می شود. با استفاده از اسلاید در نرم افراز گوشی آیفون می توان عمق دلخواه بلوری تصاویر را تغییر دهیم و تصاویر بی نظیری بگیریم.

بررسی حسگر گوشی آیفون SE2

 

بررسی کیفیت ضبط تصاویر 4K

برای ضبط تصاویر با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد خرید آیفون SE2 از مراکز فروش گوشی می تواند انتخاب خوبی باشد. شرکت اپل با طراحی دوربین پر کاربرد امکان ضبط تصاویر با کیفیت بالا را می دهد. این کیفیت بالای ضبط تصاویر 4K یکی از مزیت های قابل توجه گوشی آیفون SE است. شرکت اپل با دوربین و ضبط عکس فوق العاده و ارزان بودن گوشی به یکی از بهترین گوشی های تبدیل شده است. شرکت آیفون برای دوربین خود از  QuickTake بهره گرفته است. این قابلیت باعث می شود با نگه داشتن شاتر دوربین تصاویر متحرک و جذاب بگیرید استفاده کردن از این روش جالب است.

بررسی امکانات نرم افزاری و صدا آیفون SE2
بلندگودارد
خروجی صدا

 
Lightning
سیستم عاملiOS
نسخه سیستم عاملiOS 13
قابلیت‌های نرم‌افزاریMMS , ایمیل , مرورگر HTML5 , قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF , برنامه ویرایش عکس , قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی
ضبط صدادارد

 

بررسی حسگر گوشی آیفون SE2

 

بررسی صفحه نمایش گوشی آیفون SE

شرکت آیفون صفحه نمایش با اندازه 4.7 اینچ Retina HDطراحی کرده است این گوشی مناسب افرادی است که به نمایشگر کوچک علاقه بسیاری دارند. نسبت نمایشگر 16.9 ، وضوح صفحه نمایش" رزولیشن" 1334 در 750 پیکسل است. تراکم تصویر در آیفون SE2 نسبت به نسخه پایین خودتغییرات کوچکی داشته است این تراکم به 326 پیکسل در هر اینچ می رسد. از دیگر شباهت های این دو مدل می توان به کیفیت عکس یکسان اشاره این دو مدل از نظر اندازه تفاوت قابل توجه دارند ، اندازه گوی در آیفون SE بیشتر شده است. صفحه نمایش این گوشی از  نوع LCD می باشد. این گوشی از نمایش 16 میلیون رنگ و فناوری TRUE TONE پشتیبانی می کند و توانسته با امکانات و قابلیت های فوق العاده خود به یک برند ارزان تبدیل شود.

بررسی صفحه نمایش و حافظه آیفون SE2
حافظه داخلی128 گیگابایت
مقدار RAM3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیندارد
استاندارد کارت حافظهNVME
صفحه نمایش رنگیدارد

صفحه نمایش لمسی

 

 

دارد

فناوری صفحه‌نمایش

 

IPS
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش4.5 تا 5.0 اینچ
اندازه4.7 اینچ
وضوح صفحه نمایش "رزولیشن"750 × 1334 پیکسل
تعداد رنگ16 میلیون رنگ

 

بررسی صفحه نمایش گوشی آیفون SE

 

بررسی پردازنده و باتری گوشی آیفون

شرکت اپل در تولید آیفونSE از یک چیست A13 bionic با پردازش فوق العاده بهره گرفته است. یک تراشه CPU 6، هسته ای که اجرای مکانیکال به 2 هسته در 2.65 گیگا هرتز در کنار آن 4 هسته 1.8 گیگا هرتز قرار دارد. این معماری زیبا در گوشی های آیفون2SEشبیه معماری آیفون 11 است. این چیست ها در قدرت و کارایی گوشی نقش قابل توجه دارند. کیفیت باتری گوشی اپل دارای ظرفیت 1821 میلی امپر که این قابلیت در مزیت گوشی آیفون SE می باشد. با شارژ کردن کامل گوشی در 13 ساعت فیلم و ویدیو تماشا کنید. از دیگر قابلیت های گوشی SE2 می توان به شارژ بی سیم ، شارژ 18 اشاره کرد. این گوشی در مدت زمان 30 دقیقه 50 درصد کامل شارز می شود.

بررسی پردازنده و باتری آیفون SE2
تراشهApple A13 Bionic (7 nm+) Chipset
پردازنده‌ی مرکزی
 
Dual-core Lightning + Quad-Core Thunder CPU
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی2.65 و 1.8 گیگاهرتز
پردازنده‌ی گرافیکی
 
Apple Graphic (4-core) GPU
حس‌گرهاثرانگشت روی قاب جلویی, قطب‌نما (Compass) , شتاب‌سنج (Accelerometer) , مجاورت (Proximity) , فشارسنج (Barometer) , ژیروسکوپ (Gyro)

باتری قابل تعویض

 

خیر
مشخصات باتری

باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت

پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتFast charging 18W

پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi wireless charging

 

 

بررسی پردازنده و باتری گوشی آیفون

 

آیفون نسل سوم در راه است؟

طبق آخرین گزارش به دست آمده از شرکت اپل این شرکت قصد دارد گوشی منحصر به فرد و جذابی را در نیمه اول سال2022 تولید کند. آیفون نسل سوم  آیفون SE3 طبق بررسی تحلیل گران شرکت اپل در سال2022 با فناوری 5G ، تراشه درجه یک  A14 Bionic استفاده می شود. این شرکت آیفون SE3 شبیه به آیفون12 از نظر تراشه ولی قابلیت ها و ویژگی های قابل توجه بیشتری دارد. آیفون نسل سوم انتظار می رود ازحسگر  Touch ID با یک دکمه فیزیکی در صفحه اصلی طراحی شده است. این گوشی به احتمال زیاد 4.7 اینچ اندازه دارد. این گوشی رقیب گوشی های 5G خواهد شد. در سال 2021 اپل با تولید آیفون 7 و آیفون 8 از تراشه A13 Bionic بهره گرفت. به نظر می رسد شرکت اپل از این نوع تراشه برای آیفون SE3 استفاده کند. در حال حاظر اطلاعات محدودی به دست ما رسیده در آینده مشخصات بیشتر این گوشی فاش خواهد شد.

 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست