وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

ایرانسل مجوز راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی (IPTV) را از صداوسیما دریافت کرد

انتشار ۱۳۹۵/۱۱/۷ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۱۱/۸ ۰۷:۴۸ . ۳۸۴۲ بازدید

در مراسمی که عصر روز سه‌شنبه پنجم بهمن ماه 1395 در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و با حضور عبدالعلی علی عسکری ، رئیس این سازمان و جمعی از معاونان وی برگزار شد ، ایرانسل پروانه راه‌اندازی و بهره‌برداری آزمایشی تلویزیون تعاملی را از سازمان صداوسیما دریافت کرد.

این پروانه به امضای رضا قدیمی ، معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما رسیده و علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل آن را دریافت کرد ، مجوز فعالیت در حوزه خدمات تلویزیونی مبتنی بر پروتکل اینترنتی (IPTV و / یا OTT) در دوره اول شامل آماده‌سازی زیرساخت ، آزمودن و بهره‌برداری آزمایشی به ایرانسل اعطا شده است.

ایرانسل که طی فراخوان عمومی انتخاب اپراتورهای ارائه سرویس مورد ارزیابی و انتخاب قرار گرفته است ، در آینده نزدیک با ارائه اپلیکیشن تلویزیون تعاملی ، این امکان را در اختیار تمامی علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا مجموعه گسترده‌ای از محتوای صوتی و تصویری ، اعم از پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما ، شبکه نمایش خانگی ، پخش آنلاین برنامه‌های فرهنگی ، هنری و... را از این طریق دریافت کنند.

این سرویس با نام تجاری لنز (Lenz) به زودی برای تمامی افرادی که دسترسی به اینترنت پرسرعت دارند ، قابل ارائه خواهد بود و مشترکان آن علاوه بر انتخاب انواع محتواهای ویدیویی در حوزه‌های مختلف، می‌توانند به قابلیت‌هایی مانند توقف و عقب کشیدن پخش برنامه‌های زنده ، امکان دسترسی به آرشیو برنامه‌ها به مدت محدود ، ضبط برنامه‌های زنده ، طبقه‌بندی محتوا و کنترل دسترسی به آنها و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.
تلویزیون اینترنتی این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از یک دستگاه ست تاپ باکس و اتصال آن به تلویزیون و پرداخت حق اشتراک ماهانه از خدماتی نظیر آرشیو فیلم و سریال ها ، موسیقی ، بازی آنلاین و خدمات بانکداری آنلاین بهره مند شوید.

تلویزیون اینترنتی ایرانسل

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست