وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

عذرخواهی و پرداخت خسارت به مشترکان سیم کارت ایرانسل به علت قطعی اینترنت

انتشار ۱۳۹۵/۹/۱۰ . ۳۷۷۵ بازدید
مشترکان سیم کارت ایرانسل در روز یکشنبه 7 آذرماه 1395 برای ساعاتی در نقاط مختلف کشور دچار قطعی اینترنت شده و به اینترنت دسترسی نداشتند. به گفته شرکت ایرانسل دلیل قطع شدن شبکه اینترنت سیم کارت ایرانسل مشترکان ، بروزرسانی و بهبود خدمات به مشترکین خود بوده است. سیم کارت ایرانسل مشترکان ، بعد از گذشت 3 ساعت قطعی ، مجدد به شبکه متصل شد که این قطعی چند ساعته سبب نارضایتی بسیاری از مردم گردید. لازم به ذکر است وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مشترکین تمامی اپراتور ها امکانی را فراهم کرده تا در صورت هر گونه قطعی یا اختلال در شبکه اینترنت خود ، بتوانند خسارت دریافت کنند.

سیم کارت ایرانسل

 

 

اگر سیم کارت ایرانسل ما قطعی یا اختلال در شبکه داشت چگونه خسارت بگیریم؟


افرادی که از شبکه اینترنت تلفن همراه استفاده می کنند در صورت بروز مشکل و یا اختلال در اتصال به اینترنت خود می توانند با تلفن به سامانه 195 که متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد شکایت خود را ثبت و از همین سامانه پیگیری نمایند . مشترکان اپراتورها می توانند از طریق این سامانه خسارت خود را از اپراتور مربوطه دریافت نمایند . اگر مدت زمان قطع شدن شبکه اینترنت اپراتور ها بیشتر از 4 ساعت به طول انجامد مشمول جریمه خواهند شد.
سیم کارت ایرانسل مشترکان

چه وقت مشترک سیم کارت ایرانسل و یا سایر اپراتورها میتوانند خسارت دریافت کنند ؟


طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور ، قطعی هایی که ناشی از حوادث طبیعی می باشند شامل جریمه نخواهند شد و تنها هزینه مدت زمان قطع شدن شبکه از آبونمان کسر می شود .اگر قطعی اینترنت با صدورحکم قضایی و یا امنیتی صورت گرفته باشد ، اپراتور مربوطه مشمول جریمه و پرداخت خسارت نخواهد شد .
در خبر های قبلی در مورد آمار سیم کارت فعال اپراتور ها اطلاع رسانی شد که طبق آن اپراتور ایرانسل دارای بیشترین سیم کارت اعتباری و ضریب نفوذ 39.19 درصد می باشد و مشترکان این اپراتور انتظار دریافت خدمات بهتری را دارند.
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست