وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

پیامک سوال بر انگیز همراه اول در مورد اینترنت همراه برای مشترکان

انتشار ۱۳۹۵/۹/۴ . ۵۹۱۷ بازدید
همراه اول چند روز پیش برای برخی از مشترکان خود پیامکی  از سر شماره 8080 ارسال کرد که به مشترک اطلاع رسانی می کرد که سرویس دیتا و بسته اینترنت آلفا پلاس با حجم 800 مگابایت به مدت 1 هفته به صورت رایگان برای شما فعال گردید. پس از گذشت یک هفته همراه اول یک پیامک دیگر برای مشترک ارسال می کند که بسته اینترنت آلفا پلاس با حجم 1 گیگ روزانه و 1 گیگ اینترنت شبانه برای مدت یک ماه با هزینه 10 هزار تومان به صورت خودکار برای شما فعال خواهد گردید که برای جلوگیری از آن کد دستوری #8*100* را شماره گیری کرده و یا با سامانه 9990 تماس بگیرید.
مدیر کل ارتباطات شرکت همراه اول اعلام کرد که این طرح به صورت محدود تنها برای برخی از مشترکان که از اینترنت همراه خود استفاده نمی کردند ارسال شده و هدف این طرح تشویق کاربران به استفاده از اینترنت پر سرعت همراه اول می باشد. وی در ادامه افزود که ارسال پیامک این طرح برای مشترکان متوقف شده است و افرادی که از 800 مگابایت اینترنت رایگان استفاده کرده اند می توانند نسبت غیر فعالسازی و عدم تمدید بسته اینترنت پیشنهادی همراه اول اقدام کنند و هیچ الزامی برای مشترکان وجود ندارد.
سرویس جدید که همراه اول برای اولین بار در ایران معرفی کرده سرویس وای فای اول می باشد که امکان استفاده از اینترنت با سرعت و کیفیت بسیار بالا در مکان های عمومی را فراهم می کند.
همراه اول

روش های فعالسازی اینترنت نسل 3 و 4 همراه اول تحت عنوان نوترینو
اینترنت نسل 3 و 4 همراه اول تحت عنوان نوترینو معرفی شد که مشترکان برای استفاده و انتقال دیتا با سرعت بالا می توانند از این سرویس استفاده کنند. مشترکان برای استفاده  از اینترنت نسل 3 و 4 باید دقت داشته باشند که تلفن همراه آنها 3G و 4G را ساپورت می کند یا خیر و نکته دیگر اینکه ، محدوده ای که میخواهیم از این سرویس استفاده کنیم باید تحت پوشش اینترنت نوترینو باشد. مشترکان دارای سیم کارت دائمی و اعتباری برای فعالسازی اینترنت کافی است یک پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 8088 ارسال کنند و تنظیمات لازم را بر روی گوشی موبایل خود دریافت کنند.
برای استفاده از اینترنت 3G نیازی به تعویض سیم کارت نیست ولی اگر به دنبال اینترنت پر سرعت تر 4G هستید باید به یکی از دفاتر امور مشترکین مراجعه کرده و سیم کارت خود را 4G و تعویض نمائید. توجه داشته باشید که با تعویض سیم کارت تمامی مخاطبین و اطلاعات ذخیره شده روی سیم کارت حذف خواهند شد.

همراه اول نوترینو

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست