وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

روش های مختلف برای فعال و غیرفعالسازی آهنگ پیشواز همراه اول

انتشار ۱۳۹۵/۸/۲۲ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۳/۳ ۱۰:۳۷ . ۵۵۳۱۱۳ بازدید

شنیدن یک آهنگ بجای بوق های تلفن، چند سالی هست که به عنوان یک امکان جالب توسط اپراتور ها به مشترکین ارائه می شود. اینکه وقتی با شما تماس می گیرند، یک ترک از خواننده محبوبتان پخش شود یا یک موسیقی بی کلام یا حتی سخنرانی و مداحی و ... گاهی به یک دغدغه تبدیل می شود! اپراتور اول نیز برای رفع این دغدغه و افزایش جذابیت تماس ها سرویس آهنگ پیشواز همراه اول را راه اندازی کرد. آهنگ پیشواز اولین بار توسط ایرانسل ارائه شد و خیلی زود اپراتور اول هم این سرویس را برای مشترکینش فعال کرد و نام آن را آوای انتظار نهاد. 

همه چیز در مورد آهنگ پیشواز همراه اول

 

آهنگ پیشواز همراه اول چیست؟

همانطور که گفته شد همراه اول نام سرویس آهنگ پیشواز خود را آوای انتظار نهاده است. پس از اینکه آوای انتظار را فعال نمودید، مخاطبین شما به جای صدای بوق، موسیقی یا هر آوایی که شما انتخاب کرده باشید را می شنوند.

نکته جالب توجه این است که شما می توانید چند آهنگ پیشواز مختلف برای سیم کارت همراه اول خود فعال نمایید. بدین شکل مخاطبان شما هر بار که با شما تماس بگیرند، آهنگ پیشواز متفاوتی را خواهند شنید و به این شکل تماس با شما یک مزیت خواهد بود!

 

چگونه کد آهنگ پیشواز همراه اول را پیدا کنم؟!

سایت مای رند این امکان را برای شما مخاطبان دوست داشتنی فراهم کرده است که می توانید با مراجعه به صفحه آهنگ پیشواز مای رند، کد آوای انتظار همراه اول مورد نظرتان را به راحتی جستجو کرده و بیابید و فعال نمایید. برای ورود به صفحه آهنگ پیشواز مای رند کلیک کنید.

جستجوی کد آهنگ پیشواز همراه اول

 

روش های فعالسازی سرویس آوای انتظار همراه اول

خوب است بدانید که مشترکین همراه اول می توانند آهنگ پیشواز خود را از سه روش فعال نمایند.

  1. فعالسازی پیشواز همراه اول از طریق ارسال پیام کوتاه
  2. فعالسازی آوای انتظار همراه اول از طریق تلفن گویا
  3. فعالسازی سرویس پیشواز همراه اول از طریق کد دستوری (USSD)

 در ادامه به معرفی و بررسی تمام این گزینه ها می پردازیم.

فعالسازی آهنگ پیشواز همراه اول از طریق پیام کوتاه

برای فعال نمودن سرویس آوای انتظار همراه اول از طریق پیام کوتاه کافی است کد آهنگ مدنظرتان را به شماره 8989 پیامک کنید. پس از کسر هزینه ی مربوطه پیشواز شما فعال می شود.

 

فعالسازی آهنگ پیشواز همراه اول از طریق تلفن گویا

در این روش از طریق سیم کارت دائمی یا سیم کارت اعتباری خود با شماره گویا همراه اول 9990 تماس گرفته و مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید:

  • انتخاب عدد 2 ، منوی سرویس های ویژه همراه اول
  • مجددا انتخاب عدد 2 ، دریافت سرویس های ویژه
  • انتخاب عدد 1 ، فعال سازی یا تغییر سرویس های همراه اول
  • انتخاب عدد 2 ، سرویس آوای انتظار (آهنگ پیشواز)
  • انتخاب عدد 2 ، فعالسازی پیشواز همراه اول
  • انتخاب عدد 1 ، تایید هزینه سرویس

حالا کد پیشواز مورد نظرتان را وارد کرده و دکمه # فشار دهید.

پس از چند ثانیه فعال شدن آوای انتظار همراه اول با پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

جستجوی کد آهنگ پیشواز همراه اول

فعالسازی سرویس پیشواز همراه اول از طریق کد دستوری (USSD)

کدهای دستوری USSD همیشه یک پای هر اتفاقی در مورد سیم کارت ها و ارتباطشان با مشترکین هستند. آهنگ پیشواز هم از جمله سرویس هایی است که با کد دستوری می توانید آن را فعال نمایید.

برای این منظور بعد از یافتن کد پیشواز مدنظرتان، کد دستوری زیر را از سیم کارت همراه اول (دائمی یا اعتباری) خود شماره گیری نمایید.

#کد آهنگ پیشواز مورد نظر*221*10*

 

آیا می توان آهنگ پیشواز همراه اول را تغییر دهیم؟!

بله، طبق قوانین همراه اول شما می توانید همیشه آهنگ پیشواز خود را تغییر داده و با یک آوای دیگر جایگزین نمایید. البته توجه داشته باشید که تغییر آوای انتظار همراه اول تا 15 روز بعد از خرید آهنگ بصورت رایگان انجام می شود. اما پس از آن اگر بخواهید پیشواز خود را تغییر دهید باید هزینه آن را بپردازید.

برای تغییر آهنگ پیشواز خود می توانید کد دستوری روبرو را شماره گیری نمایید.  #کد آهنگ پیشواز جدید*222*10*

روش دیگر این است که کد آوای انتظار جدید را به شماره 8989 پیامک نمایید و آن را به راحتی تغییر دهید.

فعالسازی آهنگ پیشواز همراه اول

 

چگونه سرویس آوای انتظار همراه اول را غیرفعال سازی کنیم؟!

اما اگر به اشتباه یک آهنگ پیشواز را فعال کردید و مورد انتقاد دوستانتان قرار گرفتید، یا اصلا دیگر از آن خواننده و آهنگش خوشتان نمی آید و بخواهید آهنگ پیشوازتان را غیرفعال کنید چه باید کرد؟ این موضوع چندان سخت نیست و به راحتی می توانید از شر یک آهنگ پیشواز مزاحم و یا قدیمی راحت شوید.

اول از همه به سراغ سامانه پیامکی همراه اول بروید. سرشماره 8989 آماده است که با دریافت یک پیامک از گوشی شما، اهنگ پیشوازتان را غیرفعال کند! فقط کافی است عدد 5 را به این شماره اس ام اس کنید تا دیگر آهنگ پیشواز روی خط شما فعال نباشد.

کد دستوری نیز برای غیرفعال سازی آوای انتظار در نظر گرفته شده است که #223*10* می باشد. فقط آن را شماره گیری کنید. خواهید دید که دیگر پس از اینکه با شما تماس گرفته می شود، همان بوق قدیمی دلنشین پخش خواهد شد!

هزینه کد آهنگ پیشواز همراه اول

هزینه سرویس آهنگ پیشواز همراه اول چقدر است؟

هزینه و قیمت هر بار استفاده از آهنگ پیشواز و اشتراک آن برای یک ماه 300 تومان است که در همه اپراتورها یکسان می باشد. این سرویس در پایان هر ماه به صورت خودکار تمدید می شود و یک 300 تومان دیگر برایتان آب می خورد. البته اگر درسیم کارت اعتباری شارژ نداشته باشید این سرویس غیرفعال خواهد شد. البته بهتر است بدانید برای مشترکین سیم کارت اعتباری مبلغ ۹% مالیات ارزش افزوده در زمان فعالسازی سرویس از حسابشان کم می شود.

فعالسازی آوای انتظار همراه اول

آهنگ پیشواز همراه اول خود را به عزیزانتان هدیه دهید.

این امکان برای شما وجود دارد که با شماره گیری کد دستوری زیر و انتخاب هر یک از منوهای 1 (پیشنهاد آوای انتظار) و 2 (هدیه آوای انتظار) و وارد کردن شماره موبایل همراه و کد آهنگ پیشواز مد نظر، آوای انتظار خود را به دوستان و عزیزانتان پیشنهاد یا هدیه دهید: #224*10*

به یاد داشته باشید که همیشه می توانید با مراجعه به سایت مای رند، جدیدترین و محبوب ترین کدهای پیشواز همراه اول را در صفحه پیشواز مای رند پیدا کنید و از آن ها لذت ببرید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 51 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.3
35
7
2
5
2
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. sar***@gmail.com

    مشترک گرامی سلام وقت بخیر برای فعال کردن اهنگ پیشواز من این پیام دریافت کردم : “”در حال حاضر امکان فعال سازی سرویس آوای انتظار وجود ندارد. لطفا ابتدا سرویس VoLTE را غیرفعال نمایید.”” از کدوم قسمت باید غیرفعال کنم؟؟؟

  2. lib***@gmail.com

    عاشق شدم عالییییی

  3. dav***@gmail.com

    سلام اگر بخوام یه اهنگی که خودم خوندم را تبدیل به پیشواز کنم که کد داشته باشه به بقیه ارسال کنم باید چه کار کنم؟

  4. Hos***@gmail.com

    سلام ببخشیدمیخواستم آهنگ پیشواز بذارم برا یکی دیگه *۱۰*۲۲۴#میزنم اما نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ :

    سلام اپلیکیشن خرید و فروش سیم کارت مای رند را از طریق بازار با گوگل پلی نصب نمایید و بعد وارد بخش آهنگ پیشواز شوید و بسته به اینکه چه اپراتوری هستید ، کد آهنگ مورد نظر خود را انتخاب و فعال نمایید .

  5. سلام آهنگ پیشوا ز روی ایمو میشه بزاری

  6. سلام خستع نباشید من ی اهنگ پیشواز میخواستم بزارم کدشو ب 8989 ارسال کردم هرکاری کردم ارسال نشد چرا؟؟؟

  7. سلام من میخام آهنگ پیشواز بزارم .همش اینو میگه :مشترک گرامی در حال حاضر امکان فعال سازی سرویس آوای انتظاروجود ندارد . لطفا مجددا تلاش فرمائید راهنمایی کنید لطفا اعصابمون خورد شد

    پاسخ :

    سلام همراه عزیز مای رند، وقت بخیر. لطفا با پشتیبانی اپراتور خود تماس گرفته و مشکل‌تان را مطرح نمایید.

  8. هم پیامک زدم کد رو هم تماس گرفتم با ۹۹۹۰ولی همش میزنه اوای انتظار برای شما فعال نمیشه

  9. اگر بخوام اهنگ پیشواز یه نفرو بگیرم چیکار باید بکنم کد اون اهنگ و ندارم راهی هست براش زنگ میزنم اهنگ پیشوازشو خریداری کنم

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست