وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

تلاش اپراتورهای موبایل برای پوشش حداکثری در متروی تهران

انتشار ۱۳۹۵/۸/۱۸ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۸/۱۸ ۱۲:۵۳ . ۳۲۵۴ بازدید

توسعه روز افزون حمل و نقل شهری و استقبال مردم از آن به خصوص مترو که در بسیاری از مناطق تهران در دسترس بوده و از نظر هزینه سفر مقرون به صرفه می باشد. با توجه به جمعیت بالای استفاده کننده از مترو در تهران و نیاز افراد به شبکه پایدار موبایل ، همواره مشکلاتی در این خصوص وجود دارد که نیاز به رفع مشکلات آنتن دهی توسط اپراتورهای موبایل می باشد.

 

اپراتور های موبایل

 

اقدامات اپراتورهای موبایل برای بهبود شبکه موبایل در مترو


وضعیت ارتباطات همراه در متروی تهران به گفته مدیر عامل این شرکت مناسب است و در اغلب ایستگاه های زیرزمینی مترو با مشکل اختلال مکالمه مواجه نیستیم. در ایستگاه های مترو تازه تأسیس مشکلات شبکه خیلی بیشتر بوده که نیازمند توجه بیشتر می باشد. شبکه های نسل 3 و 4 موبایل نیز از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و به تدریج در حال توسعه می باشند.


مدیرعامل متروی تهران درباره علت اینکه چرا در برخی ایستگاه های مترو آنتن دهی موبایل اصلا وجود ندارد افزود: در مورد این مشکلات با اپراتور های همراه اول و ایرانسل قرارداد داریم و خود آنها باید به فکر برطرف کردن مشکلات شبکه و نقاط کور باشند. وی گفت بر طرف کردن این چنین مشکلات بر عهده ما نیست ولی پیگر رفع این موارد هستیم. اپراتورهای موبایل در حال نصب تجهیزات خود در در ایستگاه های جدید هستند و با گزارش اشکالات جدید ، مشکل سایر ایستگاه ها نیز بر طرف خواهند شد.

 

اپراتور موبایل

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست