وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

با خرید شارژ رایتل امکان افزایش حجم بسته های اینترنتی بلند مدت فراهم شد

انتشار ۱۳۹۵/۸/۱۲ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۸/۱۲ ۱۹:۲۸ . ۴۴۵۶ بازدید
مشترکان رایتل می توانند با خرید شارژ رایتل و افزایش اعتبار سیم کارت خود این امکان را داشته باشند تا با انتخاب مناسب بسته های ترکیبی متنوع شامل : بسته اینترنت موبایل ، بسته مکالمه و پیامک نامحدود و... نیاز خود را بر طرف سازند. برخی مشترکان رایتل با اعلام اینکه پس از تمام شدن حجم بسته های بلند مدت خریداری شده تمایل چندانی به خرید بسته جدید ندارند و از رایتل انتظار دارند همانند شرکت های ارائه دهنده اینترنت خانگی ، حجم اضافی تعربف کرده و مشترکان با خرید شارژ رایتل ، بسته اصلی آنها تا تاریخ مورد نظر قابل استفاده گردد.
خرید شارژ رایتل

اپراتور رایتل از تصمیم جدید برای خرید بسته های اینترنتی خبر داد

مدیر عامل اپراتور رایتل با اعلام اینکه این امکان برای اولین بار در بین همه اپراتورها توسط رایتل صورت گرفته و مشترکان محترم می توانند برای بسته های اینترنتی بلند مدت ترافیک و حجم اضافی خریداری کرده و این افزایش حجم را تا پایان مدت زمان بسته اصلی خود استفاده کنند. حجم های افزایشی که برای مشترکان قابل خرید هستند عبارتند از : ۱ گیگ ، ۲ گیگ و ۵ گیابایتی که برای بسته های ۳ تا ۱۲ ماهه قابل خرید هستند.

بسته رایتل

برخی از روش های فعالسازی بسته رایتل و خرید شارژ سیم کارت رایتل

 

روش های زیادی برای خرید شارژ رایتل وجود دارند یکی از آنها خود وب سایت رایتل هست که برای این کار وارد سامانه مدیریت حساب رایتل شوید. همچنین از طریق اپلیکیشن رایتل یا رایتل من می توانید نسبت به خرید شارژ سیم کارت رایتل اقدام کنید. روش های فیزیکی خرید شارژ هم مثل فروشگاه ها ، عابر بانک ها ، دستگاه های POS و... نیز روش های دیگر هستند که بلافاصله پس از شارژ سیم کارت می توان اقدام به فعالسازی بسته رایتل خود کرد.
اپلیکیشن خرید شارژ رایتل
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست