وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

برطرف کردن مشکلات احتمالی شبکه موبایل در ایام اربعین

انتشار ۱۳۹۵/۸/۵ . ۲۴۳۳ بازدید

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به امر توسعه در زیرساخت ارتباطات اپراتورهای ایرانی و عراقی گفت: احساس می‌کنم در برقراری ارتباطات صوتی راهپیمایی اربعین امسال با مشکلی مواجه نباشیم. وی با اشاره به مذاکرات کمیته اربعین حسینی با طرف عراقی برای بهبود وضعیت ارتباطات تلفنی در این ایام اظهار کرد: بلاشک وضعیت ارتباطات در اربعین سال گذشته بسیار بهتر از سال قبل آن بود و تنها رومینگ همراه اول در روز اول دچار اختلال شد که آن مشکل هم از سمت ما نبود.

 

محمد جواد آذری جهرمی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های لازم برای برقراری ارتباطات فراهم شده است ، ابراز کرد: باید این نکته را در نظر گرفت وقتی جمعیت عظیمی در ایام اربعین به عراق روانه می‌شود ، کل سرویس رومینگ با فشار مضاعفی مواجه می‌شود. وی همچنین گفت: به عنوان مثال سال گذشته که سرویس رومینگ یک اپراتور عراقی با مشکل و بار ترافیکی زیادی مواجه می‌شد ، تمام کاربران مهمان در شبکه آن (کاربران ایرانی و دیگر مسافران استفاده کننده از سرویس رومینگ) بیرون ریخته می‌شدند و به سمت شبکه اپراتور دیگر عراقی هجوم می‌بردند و باعث ایجاد مشکل برای شبکه آن اپراتور می‌شوند.

 

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه طرف ایرانی کاری که برای بهبود سرویس باید می‌کرده را انجام داده است ، گفت: اپراتورهای داخلی در این زمینه بسیار کمک کردند و حتی اپراتورهای عراقی هم سرمایه‌گذاری زیادی برای ارتقای بسترهای ارتباطی‌شان داشته‌اند زیرا از این محل درآمد کسب می‌کنند.

 

ایرانسل نیز از برطرف کردن برخی مشکلات احتمالی در زمینه پوشش شبکه موبایل خبر داد و با هدف ارتقای بیش از پیش پوشش شبکه در شهرهای مرزی ، تجهیز و توسعه شبکه داخلی به‌ویژه در مسیر جاده‌ها و کریدورهای مرزی را مورد توجه قرار داده و در راستای افزایش ظرفیت شبکه ، با ایجاد پشتیبان‌های لازم در زمینه دیتا و مذاکره با شرکت ارتباطات زیرساخت ، اپراتورهای عراقی و سایر مراجع مرتبط ، اقدامات گسترده‌ای را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.



از جمله مهمترین اقدامات انجام شده توسط ایرانسل می‌توان به برنامه‌ریزی جهت ساخت و راه‌اندازی سایت‌های دائمی در مناطق مرزی ، به ویژه در محل‌های تجمع زائران در شهرهای مهران ، چزابه و شلمچه ، برنامه‌ریزی جهت بروزرسانی سایت‌های موجود در مناطق فوق ، برنامه‌ریزی جهت ارسال و راه‌اندازی سایت‌های سیار در مناطق مرزی و نیز انجام هماهنگی لازم جهت برپایی مراکز خدمات ایرانسل در نقاط مرزی و اعزام کارشناسان مرکز روابط با مشتریان ایرانسل جهت خدمت‌رسانی به زائران در مسیر راهپیمایی اشاره کرد.

 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست