وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

برای انصراف از ترابرد شماره موبایل چه باید کرد؟

انتشار ۱۳۹۵/۷/۱۹ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۴/۹ ۱۰:۱۹ . ۴۰۸۷۹ بازدید

خیلی وقت ها پیش می آید که کاربراناز سرویس دهی یک اپراتور ناراضی هستند و گاه برای حل این مشکل رو به تغییر سیم کارت می آورند. اما این روزها دیگر تعویض سیم کارت اخرین راه به حساب می آید! مدتی است که اپراتورهای کشور از روشی به نام ترابرد برای اینکه مشتری بدون تغییر شماره و حتی پیش شماره به جمع مشتریان آن ها اضافه شوند، رونمایی کرده اند.

ترابرد چیست؟

ترابرد این امکان را به مشترکین مثلا ایرانسل می دهد که بدون تغییر شماره همراه اولی و رایتلی شوند و یا بالعکس! یعنی یک کاربر همراه اول با مثلا پیش شماره 919 بتواند ایرانسلی شده، از آنتن و خدمات و بسته های گوناگون و مختلف ایرانسل استفاده کند در حالی که کوچکترین تغییری در شماره اش روی ندهد.

انصراف از ترابرد سیم کارت

این اتفاق در سراسر دنیا امری معمول به شمار می رود که البته در کشورمان با تاخیر زیادی اجرایی شد. با به میان آمدن بحث ترابرد، همه اپراتورها به فکر جذب مشترکین یکدیگر هستند! و برای همین مسئله گاهی پیشنهاد های ویژه ای به مشتریان می دهند تا انان را به لیست مشترکین خود اضافه کنند.

چگونه از ترابرد انصراف دهیم؟

اما خیلی وقت ها پیش می آید که یکی از مشترکانی که از امکان ترابرد استفاده کرده، حالا پشیمان شده و می خواهد به همان اپراتور قبلی بازگردد و از خدمات اپراتور اصلی اش بهره مند گردد؛ حالا علت این پشیمانی می تواند حس فریب خوردگی یا نارضایتی از خدمات اپراتور جدید باشد یا هزینه های گران تری که به مشترک تحمیل می شود. اما انصراف از ترابرد چندان کار ساده ای نیست! در واقع حتی می توان گفت غیرممکن نیز به نظر می رسد!

سیم کارت 0912 اقساطی

مای رند برای شما قابلیتی را فراهم نموده است که می توانید سیم کارت رند 0912 مدنظر خود را  به صورت اقساطی و بدون نیاز به ضامن خریداری نمایید.

شما برای اینکه به اپراتور قبلی بازگردید فقط تا قبل از شروع فرایند ترابرد فرصت دارید که از آن انصراف دهید! مثل یک بمب که هر ثانیه ممکن است منفجر شود و تبعاتش از دست رفتن یک اپراتور محبوب برای شما با شماره ای است که سال هاست ان را در اختیار دارید.

برای انصراف باید به اپراتور پذیرنده خودتان مراجعه کنید و انصراف خود از ترابرد را اعلام کنید. انصرفا از ترابرد تا زمان اجرای آن، روی سایت اپراتور پذیرنده فعال است و می توانید انصراف را ثبت کنید. اما اگر کار از کار گذشت هم باز فرصت دارید! نگران نباشید!

نحوه انصراف از ترابرد خط موبایل

روش انصراف از ترابرد سیم کارت

فقط باید یک بار دیگر ترابرد کنید! یعنی یک بار دیگر به اپراتور مبدا مراجعه کنید و بار دیگر درخواست ترابرد بدهید. مثلا اگر از اپراتور اول به اپراتور دوم مهاجرت کرده باشید و از خدماتش ناراضی بوده باشید، باید دوباره به اپراتور اول مراجعه و درخواست ترابردتان را ثبت کنید تا به اپراتور اصلی برگردید و خدماتش از آنتن گرفته تا بسته های مختلف و خدمات ویژه اش مجددا برای شما فعال شود. لازم به ذکر است که ترابرد برای هر سیم کارت، فقط به میزان دو بار در سال انجام می شود و بیشتر از آن حق ترابرد و جابجایی سیم کارت خود بین اپراتور های اول، دوم و سوم را ندارید. پس باید حتما در مورد ترابردتان با تحقیق کامل وارد عمل شوید و اقدامی نکنید که از آن پشیمان شوید و وقت و هزینه تان را هدر بدهید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 9 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.3
7
0
1
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. M***@gmail.com

    سلام من یه سیم کارت ایرانسل از اپراتور سیم خان ثبت نام کردم قیمتش رو اشتباه متوجه شدم دیدم برام گرونه چطور میتونم انصراف بدم

  2. باسلام.حدوددوساله همراه اولم ترابردکردم وبعدهم دایمی کردم.الان یکساله منصرف شدم هرچه مراجعه میکنم نمیتونن کاری برام بکنن.لطفا راهنمایی بفرمایید

  3. سلام خسته نباشید.مطلبی که نوشتید.خیلی بدرد من خورد.ممنون از زحمات شما.مهدی رحیمیان

  4. سلام و خسته نباشید من پارسال ایرانسل رو به همراه اول ترابرد کردم الان منصرف شدم میشه راهنمایم کنید

  5. من خط همراه اول اعتباری داشتم؛ترابرد دادم ب اعتباری ایرانسل و بعد از ان تبدیل ب دایم ایرانسلش کردم؛الان حدودن بعد از پنج ماه میخام ک ب همراه اول برگردم؛لطفن راهنمایی کنید چطور میتونم برگردم؟

  6. باسلام خدمت شما عزیزان ممنونم از توضیحات شما خسته نباشید

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست