وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

طرح ترابردپذیری شماره های موبایل وارد فاز تجاری می‌شود

انتشار ۱۳۹۵/۵/۳۰ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۶/۴ ۱۵:۵۷ . ۲۲۶۸ بازدید

بهره برداری تجاری از طرح ترابرد پذیری شماره های تلفن همراه (MNP ) با پایان یافتن فاز آزمایشی این طرح ، فردا یکشنبه ۳۱ مرداد ماه آغاز می شود.

 

اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه (MNP) از بیستم تیرماه آغاز شد و طی آن ، برای ارزیابی دقیق شرایط و پارامترهای کیفی مورد نظر ، هر یک از اپراتورهای تلفن همراه این امکان را داشتند که عملیات ترابرد را برای تعداد معدود و حداکثر ۱۰۰۰ درخواست انجام دهند. در دوره آزمایشی اجرای این طرح ، همزمان با ارزیابی مستمر عملکرد اپراتورها و پایش اقدامات در مرکز ترابرد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ، به مرور برخی محدودیت‌ها در تعداد متقاضیان ورودی اپراتورها برداشته شد و هم اکنون راه‌اندازی تجاری این سرویس بدون محدودیت برای تایید تقاضا از سوی مشترکان ، قابل انجام است.

 

از این رو سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که طرح ترابرد پذیری شماره های تلفن همراه (MNP) را پس از پایان دوره اجرای آزمایشی ، در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، معاونان و مدیران کل وزارت و سازمانها و شرکتهای تابعه این وزارتخانه ، اپراتورهای تلفن همراه و دست اندرکاران اجرای طرح ، اعلام رسمی می کند. همزمان با آغاز بهره برداری تجاری از طرح MNP قرار است سایر پروژه های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در قالب اعطای پروانه به برخی از فعالان عرصه ICT و اعطای اعتبارنامه به آزمایشگاههای تایید نمونه تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات نیز افتتاح شود.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست