وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

انتخاب و خرید آنلاین شماره دلخواه 0903 ایرانسل

انتشار ۱۳۹۴/۶/۱۴ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۴/۱۰ ۱۰:۳۶ . ۷۷۳۲۷ بازدید

خرید یک شماره رند و زیبا برای این که راحت تر به خاطر افراد سپرده شود. این مسئله وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما بخواهید با شماره تلفن همراهتان تجارت کنید و وارد یک کسب و کار شوید که اساس آن ارتباط است. آن وقت است که عمیقا جای خالی یک خط رند را حس خواهید کرد. یکی از راحت ترین راه های به دست آوردن خطوط رند زمانی است که یکی از اپراتور ها سر شماره های جدیدی واگذار می کنند و به مشتریان این امکان را می دهند که شماره های تازه ای بخرند. اینجاست که اگر کمی دست بجنبانید می توانید یک خط رند را تصاحب کنید و از این طریق به کسب و کارتان رونق ببخشید.

خرید سیم کارت 903
خرید سیم کارت 903

سیم کارت ایرانسل با سر شماره 0903 

ایرانسل، اپراتور دوم مدتی است سر شماره ۰۹۰۳ را ارائه کرده است. مشترکین این امکان را دارند که از بین شماره های 09031000000 تا 09035499999 شماره ای که مدنظرشان است را انتخاب کنند و در این مورد محدودیتی برایشان در نظر گرفته نشده است. یعنی می توانید شماره تلفن دلخواهتان را حتی از میان شماره های رند و طلایی انتخاب کنید. شماره های طلایی به شماره هایی مانند تلفن ثابت منزل یا محل کار خود، تاریخ تولد یا ازدواج، یک ردیف شماره‌های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده، دوستان یا همکاران، ترکیب حروف ابجد که مفهوم خاصی را ایجاد می‌کند، شماره حساب بانکی، شماره ملی، شماره شناسنامه، شماره خودرو یا تمامی شماره های منتخب دیگر گفته می شود.

خرید سیم کارت رند 0903

در فروشگاه مای رند می توانید رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های 0903 ایرانسل را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

تمامی سیم کارت های این سر شماره از اینترنت های نسل دو، سه و چهار به راحتی پشتیبیانی می کند. این سیم کارت ها در سایز های میکروسیم و نانوسیم به مشترک تحویل داده می شود که به همین خاطر دیگر دردسرهای پانچ کردن و حضور در خدمات کامپیوتری ها برای انجام چنین کار ساده ای را نخواهید داشت. بلکه سیم کارتی که تحویل شما می شود از همان ابتدا سه اندازه دارد که می توانید بر اساس اسلت گوشی تان، یکی از سایز های مورد نیاز را انتخاب و سیم کارت را در گوشی خود قرار دهید.

این سیم کارت ها 15 هزار تومان هزینه دارند که 2 هزار تومان اعتبار اولیه در آن قرار دارد. به راحتی می توانید بصورت اینترنتی ثبت نام کرده و بعد از پرداخت بهای سیم کارت از طریق پست آن را تحویل بگیرید.

خرید سیم کارت 903

چگونه سیم کارت 0903 ایرانسل بخریم؟

برای خرید هم باید به سایت ایرانسل که مخصوص خرید سیم کارت است مراجعه کنید که آدرس آن sim.irancell.ir می باشد. به راحتی در این سایت باید شماره سیم کارت مورد نظرتان را وارد کنید و آن را بخرید. البته باید دقت داشته باشید که این سیم کارت نباید قبلا توسط فرد دیگری رزرو نشده باشد. در این صورت است که می توانید هر نوع شماره ای را که برایتان مناسب است انتخاب کرده و سفارش دهید. بالاتر به این موضوع اشاره کردیم که باید دست بجنباید و سعی کنید زودتر از دیگران شماره رند مورد نظرتان را سفارش داده و از رقیبان عقب نمانید!

این سرشماره تقریبا 5 میلیون شماره خرج روی دست وزارت ارتباطات گذاشته که این مسئله هم بخاطر کمبود نامبرینگ و حل این مشکل عنوان گردیده است.
 

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست