وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

حضور مای رند در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ

انتشار ۱۳۹۵/۹/۲۴ . ۳۸۵۷ بازدید
سایت مای رند همانند سال گذشته در بیست و دومین نمایشگاه ببین المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران حضور خواهد داشت.در سال گذشته از نسخه اندروید برنامه رونمایی شد و در حال حاضر بعد از گذشت یک سال نسخه IOS آن نیز با اپدیت های جدیدتر و تکمیل تر در تمامی مارکت های ایرانی و خارجی نظیر : اپل استور ، گوگل پلی ، کافه بازار ، ایران اپس و ...  به صورت کاملا رایگان و با حجم کم در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.
در نمایشگاه الکامپ امسال نیز در نظر گرفته شده است تا هر روز راس ساعت 14:30 بعدازظهر به قید قرعه کشی 3 عدد سیم کارت رند به بازدیدکنندگان اهدا شود. حضور شما عزیزان در این غرفه و همچنین پیشنهادات و انتقاداتان باعث دلگرمی و بهبود مجموعه نرم افزار های مای رند خواهد شد. امید است هرچه بهتر و سریع تر بتوانیم نسبت به بروزرسانی و آپدیت این نرم افزار ها اقدام کنیم تا روز به روز کامل تر و سهولت کاربران و عموم مردم عزیز را به همراه داشته باشد.
لازم به ذکر است نمایشگاه الکامپ یکی از پرمخاطب ترین و بزرگترین رویداد در حوزه الکترونیک ، کامپیتور و تجارت الکترونیک می باشد که هر ساله به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار می شود. این نمایشگاه در تاریخ 25 تا 28 آذر ماه از ساعت 9 صبح الی 17 برای مدت 4 روز پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.
نمایشگاه الکامپ
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست