وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

پرداخت موبایلی به زودی برای تمام اپراتورهای کشور فعال می‌شود

انتشار ۱۳۹۵/۸/۲ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۸/۲ ۱۳:۵۷ . ۲۸۸۸ بازدید

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : به زودی پرداخت‌های موبایلی جایگزین کارت‌های بانکی می‌شود و تا دو سه ماه آینده کلیه اپراتورها قادر به بهره‌برداری از این خدمات به کمک شرکت خدمات انفورماتیک که قرار است زیرساخت را فراهم کند ، خواهند بود.


پرداخت موبایلی یا NFC تکنولوژی است که اخیرا به‌ عنوان یکی از قدرتمندترین روش‌های پرداخت موبایلی شناخته شده است. در این نوع پرداخت ، تمام سخت‌افزار و داده‌های مورد نیاز برای انجام پرداخت روی گوشی هوشمند مشتری سوار است. با وارد کردن PIN توسط کاربر در گوشی ، سیمکارت به اطلاعات حساب بانکی مشتری دسترسی می‌یابد. مشتری یکی از حساب‌های بانکی را انتخاب می‌کند سپس گوشی را در فاصله نزدیکی از POS نگه می‌دارد. دستگاه POS اطلاعات پرداخت را از گوشی و از طریق انتقال امواج کوتاه برد رادیویی ارسال می‌کند.


در اپلیکیشن کیف پول موبایلی ، کاربر می‌تواند حساب‌ها را سازماندهی کرده و همچنین مشخصه‌ های امنیتی خود را تعیین کند. در واقع NFC نوعی ارتباطی رادیویی است که در فاصله کمتر از ۱۰ سانتیمتر بین دو دستگاه مجهز به ماژول NFC برقرار شده و انجام تراکنش را امکان پذیر می‌کند.


با داشتن سیم کارت NFC می‌توان اطلاعات مربوط به انواع کارت های بانکی را روی سیم کارت و به صورت امن ذخیره کرد و پرداخت های آنلاین را از طریق شبکه شتاب انجام داد و همچنین می‌توان انواع کیف پول را بر روی فضای امن سیم کارت تعریف کرد و بدین ترتیب تمامی تراکنش ها و پرداخت ها را به صورت آفلاین و با نزدیک کردن گوشی به پذیرنده و بدون نیاز به وارد کردن رمز ، به سرعت انجام داد. امری که در انجام خرید های خرد یک مزیت به شمار می رود.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست